Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 42

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman 3

Inactive Member tothleben's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Van mij mag iedereen lekker zelf weten wat hij leuk vindt, maar ik vind een uitspraak als dat the Joker niet diepgaand (met een d) is toch wel erg twijfelachtig als die bewering in ??n zin staat met de vaststelling dat iemand alleen 'enkele JP deeltjes' van Batman heeft gelezen. Als je twee nummers Sandman of From Hell leest dan 'zijn' Morpheus en William Gull ook niet diepgaand ...

Inactive Member dannyde's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Gently:
    Wacht, je wilt zeggen dat je The Killing Joke niet hebt? Foei! [img]wink.gif[/img] Jammer dat de beurzen nu zo'n beetje allemaal geweest zijn... Want geloof mij maar, dit werk van Alan Moore en Brian Bolland is zeeeeer de moeite waard!

Als je geluk hebt ligt ie nog ergens vertaald bij de Slegte...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Bij Comicasa hebben ze`m geloof ik nog wel liggen.

Ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen na de amerikaanse # 619 gestopt zijn met batsie. Of zijn er misschien mensen die het werk azzarello (spelling?) en die ander gaan volgen?

Inactive Member The Ro's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by tothleben:
    Van mij mag iedereen lekker zelf weten wat hij leuk vindt, maar ik vind een uitspraak als dat the Joker niet diepgaand (met een d) is toch wel erg twijfelachtig als die bewering in ??n zin staat met de vaststelling dat iemand alleen 'enkele JP deeltjes' van Batman heeft gelezen. Als je twee nummers Sandman of From Hell leest dan 'zijn' Morpheus en William Gull ook niet diepgaand ...
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Omdat ik alleen nu Batman Hush koop en goed vind, hoe ik toch niet meteen 'the best of the bat' aan te schaffen?
    ondanks dat ik tot 'enkele' bats beschik, mag ik me daarin toch een mening hebben en vormen.
    En natuurlijk vorm ik m'n mening niet alleen van die boekjes die ik heb.

Ik heb alleen mijn referentiekader waar ik binnen praat, er mag misschien wel een groter geheel zijn, maar dan zeg ik weer;
    "boeien!" Not my cup of tea...

En toch zal ik de Joker nooit een intressant personage vinden.

<font color="#cc6600" size="1">[ October 20, 2003 03:55 PM: Message edited by: doloRo. ]</font>

Inactive Member Jofo's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Arrow

Originally posted by Joe_Cool:
    Ben overigens wel benieuwd hoeveel mensen na de amerikaanse # 619 gestopt zijn met batsie. Of zijn er misschien mensen die het werk azzarello (spelling?) en die ander gaan volgen?
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik ga zeker wel de run van Azzarello en die ander :-) (Risso) volgen! Volgens mij wordt dat een stuk interessanter dan de voorgaande. Die was ook zeer vermakelijk maar ik denk dat Azzarello en Risso's kijk op Batman mij zeer goed gaat bevallen. De eerste reviews: hier en hier beloven iig veel goeds! Het nummer ligt deze week in de winkel dus dan kan ik ook zelf oordelen.
    Ik zou tegen iedereen iig willen zeggen dat ze tenminste 1 nummertje moeten uit proberen [img]smile.gif[/img]

Joost

Inactive Member boomboom's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

RO....je hoeft echt niet andere comics van Battie te kopen hoor....

Doe ik ook niet...

Maar de oneshot die hier wordt aanbevolen is ECHT goed!!

Anyway...heb hem net doorgelezen en ik vond het geweldig!!

[img]graemlins/heart.gif[/img] <font size="5">ALWEER een kus</font> van Bruce en Seline!! [img]graemlins/heart.gif[/img]

De vechtscene van Clark en Bruce was gaaf maar ik vind voornamelijk de dialogen van Bruce met anderen geweldig!!

En dan dat optreden van Harley,,,GAAF!!!
    Lekker gek geil wijf!!!!

De laatste pagina vond ik echter balen! Moest dat nou!!!???

Wat is die Joker toch een eikel!!

Wel reken ik erop dat harley nog terugkomt! Ze is niet waardig verdwenen om het maar zo te zeggen!

Inactive Member Triforce's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Harley is zo'n boring personage. Vind ik echt niks.

Er wordt ook gesproken over 'the killing joke'. Ik vind dat een van de weinige comics die je gelezen MOET hebben.

Inactive Member LoSt sOuL #99's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    Originally posted by Triforce:

Er wordt ook gesproken over 'the killing joke'. Ik vind dat een van de weinige comics die je gelezen MOET hebben.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Lost Soul agrees!

Echt een klein pareltje, wordt dikwijls over het hoofd gezien [img]frown.gif[/img]

Thomas

Inactive Member Gently's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Triforce:
    Harley is zo'n boring personage. Vind ik echt niks.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Tja... haar introduktie in het DC universum was best goed (tijdens No Man's Land) en korte tijd kon je daadwerkelijk haar stem 'horen' als je de comic las. Er zijn er helaas maar weinig die dat weten te realiseren en dat is jammer want het geeft een goede kans om Joker meer als kwaadaardig genie te portretteren door er naast een 'comic relief' te hebben.

Maar ja, niet iedereen is Dini...

Inactive Member Triforce's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

No Man's Land heb ik nog nooit gelezen, trouwens. Is dat ook verplichte kost? m.a.w. past het in het rijtje: Year One, Dark Knight Strikes Again, Killing Joke, Knightfall?

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Oh, ja, daar zouden we het de vorige keer over hebben! No Man's Land is, zoals ik al eens kort heb aangegeven, wel een aardig verhaal, maar het lijdt aan het bekende Batcrossoversyndroom: soms goede hoofdstukken, soms heel matige hoofdstukken.

Probeer de paperbacks eens, dan heb je de belangrijkste hoofdstukken in de juiste volgorde. Leuk leesvoer, maar niet van hetzelfde niveau als enkele andere Batklassiekers die je noemt.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast